En aquesta edició del programa SERVEIS INFORMATIUS - L'Entrevista del Dia, emès per Ràdio Abrera, hem pogut conversar amb en Manel Benito, impulsor del Cineclub Maruja Torres d'Abrera, sobre la seva pròxima activitat cinematogràfica.
Més enllà del visionat, la proposta destaca per la seva vessant comunitària i l'espai de reflexió posterior:
"No només és un lloc per veure-hi pel·lis, sinó que a més a més és per parlar-ne d'elles."
L'accés a les projeccions és totalment gratuït per a tot el veïnat. Tanmateix, l'entitat anima les persones assistents a fer-se sòcies per donar suport a la gestió cultural i permetre la programació de futurs cicles més ambiciosos. El projecte ja està treballant en una nova sèrie de sessions centrada en el cinema d'autor contemporani a través del festival Americana.